Setantases e… (dialettale)


Setantases e…
par dumò ier
che curevi par i praa
saltavi i scies,
rampegavi sura i piant
a ciapà scires.
Quanti dì, quanti mes,
quanti ann
quantu temp perdù
a cour dree ai tusan,
Occ pien de strad,
de paes, de gent.
Gent impurtanta
o che cuntava gnent,
amis perdù
che ul temp a menà via
che me impienisen
anca mò de nustalgia.
E mo su chi col cò
pien di rop che ou fa
‘n quei vuna giusta,
ma anca trop sbaglià,
Setantases e..
par dumò ier
i prà in luntan
e a ghe pu i scires
sun chi dumò
con tucc i me bisogn
i me ricordi
ma anca mo cunt i me sogn.

Settantasei e…

Settanta sei e,,/Sembra solo ieri/che correvo per i prati/saltavo le siepi/mi arrampicavo sugli alberi/a cogliere ciliegie./Quanti giorni, quanti mesi,/quanti anni/quanto tempo perso/a rincorrere ragazze./Occhi pieni di strade,/ di paesi, di gente/ Gente importante o che contava niente/amici persi/che il tempo ha portato via/ma che mi riempiono/ancora di nostalgia. E ora son qui con la testa/colma delle cose che ho fatto,/qualcuna giusta,/ma anche troppe sbagliate: Settantasei e… / sembra solo ieri/ i prati sono lontani,/e non ci sono più le ciliegie/ sono qui soltanto/ con tuti i miei bisogni/ tanti ricordi/ ma ancora coi miei sogni.

Lascia un commento